Happy Holiday

Ijsselvliedt

EEN BIJZONDERE VAKANTIE

Nieuwe mensen ontmoeten, cultuur opsnuiven, terrasje pakken of juist helemaal tot rust komen in een bosrijke omgeving. Een weekje vakantie doet wonderen. Al ruim 50 jaar staan de bijzondere vakanties op IJsselvliedt garant voor een onvergetelijke ervaring. Beleven en genieten staan centraal. Mét volledige zorg en aandacht voor je persoonlijke situatie.

Hotel IJsselvliedt ligt in het noordelijk deel van de Veluwe, één van de mooiste plekken van Nederland. Hier bepaal je per dag of je wilt genieten van de rust en het natuurschoon in de directe omgeving, of van de levendigheid van het programma dat speciaal voor de kinderen en ouders/verzorgers is samengesteld.

Hotel IJsselvliedt biedt een vakantie, waarin zorg voor elkaar, gezelligheid en genieten centraal staan.

Vakantie voor iedereen
De vakantie op IJsselvliedt zijn volledig verzorgde vakanties voor gezinnen met zieke kinderen, of een zieke ouder/verzorgers. Deze gezinnen kunnen bij IJsselvliedt terecht voor een groepsvakantie, waarin gezelligheid, stoere programma’s maar ook lotgenotencontact centraal staan.

Tijdens de Bijzondere Vakanties is het motto ‘Genieten met zorg en aandacht! Als je wilt, kun je dat samen met je partner, mantelzorger, vriend(in) of familielid. Ook is het mogelijk om tijdens een gezinsweek, de kinderen alleen bij ons op vakantie te laten komen. Wij zorgen dan voor een goede begeleiding in vertrouwde, ‘professionele’ handen.

Hoe ziet de vakantie eruit?
De vakanties van Happy Holiday beginnen op maandagmiddag. Zaterdagochtend nemen we weer afscheid van elkaar. Gedurende de week bieden wij een recreatief programma, met eventueel uitstapjes en entertainment. Uiteraard verschilt deze per vakantiedag en is afgestemd op het thema van de week en op de wensen en mogelijkheden van onze gezinnen. Ieder jaar hebben we een nieuw thema, waaromheen het programma is opgebouwd. Je bepaalt echter zelf aan welk programmaonderdeel je deelneemt. Het is immers jouw vakantie. Daarbij staan jouw wensen voorop. Wilt je met je gezin een uitstapje maken naar bezienswaardigheden in de buurt, meedoen met recreatieactiviteiten in en om het hotel of geniet je liever van het mooie dat het hotel te bieden heeft? In overleg met de gastvrouw/heer is de keuze aan jou. Tijdens de vakantie ben je verzekerd van goede (medische) zorg.