Aanmelden

Voor het aanmelden van een gewone of bijzondere vakantie kun je contact opnemen met:
Hotel IJsselvliedt, telefoon: 038 - 37 66 534 Website: www.ijsselvliedt.nl

• Je kan je aanmelden via de afdeling reserveringen Hotel IJsselvliedt (telefoon: 038-3766534);
  • Je stuurt het ingevulde aanmeldingsformulier met de gevraagde informatie toe aan de afdeling reserveringen;
  • Je aanmeldformulier wordt door hen beoordeeld met name op medische informatie en zorgvraag;
  • 10 weken voor uw vakantie ontvang je een bevestiging van uw reservering;
  • Na de bevestiging is de boeking definitief.

Annuleringsverzekering
Ondanks dat Stichting Happy Holiday de vakantie in de gezinsweek met korting aanbied, is het wel belangrijk dat je een annuleringsverzekering afsluit. Voor het geval dat je niet met je gezin kan komen, declareren wij dan een nota van stichting Groepshotel IJsselvliedt. Deze nata kan dan doorgestuurd worden naar je verzekeringsmaatschappij.

IJsselvliedt zorg in naturaVergoedingen van uw zorgverzekeraar
Een aantal ziektekostenverzekeraars bieden een vergoeding aan in de aanvullende pakketten voor een therapeutische vakantie. Om precies te weten of dit voor jouw gezin geldt adviseren wij je contact op te nemen met je zorgverzekeraar of d polisvoorwaarden hierop na te lezen.

PGB / ZIN
Veel vakantiedeelnemers die deelnemen aan de gezinsweken ontvangen zorg in de thuissituatie die wordt geleverd door een zorgaanbieder. De zorgaanbieder kan een thuiszorgorganisatie zijn maar ook de zorginstelling waar men woont. Om te zorgen dat je ook tijdens het vakantieverblijf de juiste zorg ontvangt, neemt Hotel IJsselvliedt de benodigde zorg van uw zorgaanbieder over.

De vergoeding voor het leveren van de benodigde zorg door de gezinsweek kan op verschillende manieren worden geregeld.
Vanuit persoonsgebonden budget (PGB)
Vanuit Zorg in Natura (ZIN)

Zorg in Natura
Indien er in de thuissituatie gebruik worden gemaakt van zorg geleverd door een zorgaanbieder dan sluit Hotel IJsselvliedt een 'onderaannemingsovereenkomst' met de desbetreffende zorgaanbieder. Met deze overeenkomst is de zorg, bestaande uit persoonlijke verzorging, verpleging en/of begeleiding, tijdens de vakantie goed geregeld. Na de vakantie wordt de vergoeding voor de geleverde zorg gedurende de vakantieweek bij je zorgaanbieder gedeclareerd. Door de samenwerking tussen de zorgaanbieder en IJsselvliedt ontvang je de zorg, waar je recht op hebt, ook tijdens de vakantie op IJsselvliedt. Het is dus van belang om de volledige gegevens van je indicatie en zorgaanbieder te ontvangen.

Zorgindicatie
Bij een aanmelding via de vakantiecoördinator word je gevraagd of je in het bezit bent van een ClZ-indicatie of WMO-brief en welke zorgaanbieder je hebt. Vervolgens benaderen we je zorgaanbieder om de overname van uw zorg die je ontvangt van je zorgaanbieder tijdens de vakantie te garanderen. Tevens is dit contact noodzakelijk voor de financiële afhandeling.

Diëten & zuurstofIJsselvliedt dieeten en zuurstof
We houden graag rekening met speciale voedingsvoorschriften en eventueel zuurstofgebruik. Op het aanmeldingsformulier kunt u aangeven welk dieet voor u noodzakelijk is. Zuurstof moet door de gast zelf geregeld worden.

Vervoer
Je dient zelf voor vervoer van en naar het hotel te zorgen. Het adres staat in de reisinformatie vermeld. Indien je niet over eigen vervoer beschikt, bekijk de website www.valys.nl of benader de lokale afdeling van het Rode Kruis - zie voor de contactgegevens 'Rode Kruis Afdelingen' op onze website: www.rodekruis.nl.

Verzekeringen
Sluit zelf een annuleringsverzekering voor uw vakantie af. Bij annulering van uw vakantie krijgt u van ons een nota, met het verzoek deze in te dienen bij uw verzekeringmaatschappij.

Blindengeleidehond of Hulphond
Voor mensen met een visuele handicap of vakantiedeelnemers die afhankelijk zijn van een hulphond is het mogelijk om hun blindengeleidehond of hulphond mee te nemen. Er is echter maar een beperkt aantal hulphonden dat - per vakantie - terecht kan in het hotel. Overleg dus bij je aanmelding met de reserveringsmedewerker van Hotel IJsselvliedt of vakantiecoördinator/intaker. Het is niet mogelijk om huisdieren mee te nemen

IMG 1886 2Meer informatie
Indien nog niet alle vragen zijn beantwoord dan kun je contact opnemen met de afdeling reserveringen:

Hotel IJsselvliedt
IJsselvliedtlaan 1, 8091 PN Wezep
T 038-37 66 534
W www.ijsselvliedt.nl

Voor informatie en reserveringen telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9.00-16.00 uur.

roparunlogo