IJsselvliedt

IMG 1881 1EEN BIJZONDERE VAKANTIE

Nieuwe mensen ontmoeten, cultuur opsnuiven, terrasje pakken of juist helemaal tot rust komen in een bosrijke omgeving. Een weekje vakantie doet wonderen. Al ruin 60 jaar staan de bijzondere vakantie op IJsselvliedt garant voor een onvergetelijke ervaring. Beleven en genieten staan centraal. Mét volledige zorg en aandacht voor je persoonlijke situatie.

Hotel IJsselvliedt ligt in het noordelijk deel van de Veluwe, één van de mooiste plekken van Nederland. Hier bepaalt je per dag of je wilt genieten van de rust en het natuurschoon in de directe omgeving, of van de levendigheid van het programma dat speciaal voor de kinderen en ouders/verzorgers is samengesteld.

Hotel IJsselvliedt biedt een vakantie, waarin zorg voor elkaar, gezelligheid en genieten centraal staan.

Vakantie voor iedereen
De vakantie op IJsselvliedt zijn volledig verzorgde vakanties voor gezinnen met zieke kinderen, of een zieke ouder/verzorgers Deze gezinnen kunnen bij IJsselvliedt terecht voor een groepsvakantie, waarin gezelligheid, stoere programma’s maar ook lotgenotencontact centraal staan.

ijsselvliedt[1]Tijdens de Bijzondere Vakanties is het motto 'Genieten met zorg en aandacht! Als je wilt, kun je dat samen met je partner, mantelzorger, vriend(in) of familielid. Ook is het mogelijk om tijdens een gezinsweek, de kinderen alleen bij ons op vakantie te laten komen. Wij zorgen dan voor een goede begeleiding in vertrouwde, ‘professionele’ handen.

Hoe ziet uw vakantie eruit?
De vakanties beginnen op maandagmiddag en op zaterdagochtend nemen we afscheid. Gedurende deze vakantie bieden wij een recreatief, excursie- en entertainment-programma aan. Uiteraard verschilt deze per vakantiedag en is afgestemd op de wensen en mogelijkheden van onze gastengroep. In de gezinsweken hebben we ieder jaar een nieuw thema, waaromheen het programma is opgebouwd. Je bepaalt echter zelf aan welke programmaonderdelen je deelneemt. Het is immers jouw vakantie. Daarbij staan jouw wensen voorop. Wilt je met je gezin een uitstapje maken naar bezienswaardigheden in de buurt, meedoen met recreatieactiviteiten in en om het hotel of geniet je liever van het mooie dat het hotel te bieden heeft? In overleg met de gastvrouw/heer is de keuze aan jou. Tijdens de vakantie bent je verzekerd van goede (medische) zorg.

roparunlogo