Donaties

HELP MEE

Stichting Happy Holiday, wil gezinnen helpen om samen op vakantie te gaan. Een vakantie waar iedereen evenveel van kan genieten. Een vakantie waar het ziek zijn even op de laatste plaats komt en waar evenveel aandacht is aan de gezonde gezinsleden dan aan de zieken. Een vakantie waar ouder/verzorgers tot rust kunnen komen. Een vakantie waar een deskundige vrijwilliger even de zorgtaken overneemt zodat vader, moeder, opa, oma of soms het kind zelf, kan genieten van het zien hoe het zieke kind of ouder geniet van een gezamenlijke vakantie.

Om deze vakantie te blijven organiseren is stichting Happy Holiday steeds in de weer om donateurs te werven. Dit doen ze door fondsenwerving, donatie of collecte. Door het hele land zijn ambassadeurs actief die Stichting Happy Holiday onder de aandacht willen brengen. Zij zoeken in hun omgeving naar mogelijke sponsoren.

Het doel van Stichting Happy Holiday is om gemiddeld 20 gezinnen per jaar op een welverdiende vakantie te kunnen laten gaan.

Wil je ons helpen en ondersteunen?
Donaties Help meeWordt donateur of bedenk een sponsoractie. Met vakantie gaan kost natuurlijk geld. Geld dat vele gezinnen met zieke kinderen niet altijd voor het oprapen hebben. Het gezin wordt veelal geconfronteerd met extra kosten als gevolg van het ziek zijn van een van de gezinsleden. Al het extra’s dat zo’n gezin te besteden heeft gaat vooral op aan niet vergoede medicatie en zorg. Maar ook aan alle andere extra kosten, zoals extra kleding, beddengoed, aanpassingen aan het huis of auto, rolstoel etc. Bovendien ontbreekt dikwijls de energie om een vakantie te organiseren. Daarom wil Stichting Happy Holiday helpen. Helpen met het organiseren van een vakantie waar iedereen evenveel van kan genieten en tevens in contact kan komen met lotgenoten.

Dit alles kan echter niet zonder financiële steun van externe partijen. Download hier een donatieformulier voor een doorlopende donatie. Je kunt natuurlijk ook een éénmalige schenking doen. Dit kan door een bedrag over te maken op het volgende IBAN-nummer: NL 69 RABO 0307 9938 92. T.n.v. Stichting Happy Holiday.

Wil je meehelpen aan deze welverdiende vakanties, al is het maar voor een deel van één gezin voor één week? Wordt donateur! Neem contact met ons op en we komen graag bij je langs om ons verhaal te vertellen.

Wil je je aanmelden als vrijwilliger of je wilt ons iets aanbieden. Dan kan je ook contact met ons opnemen. We zijn met name op zoek naar organisaties die (elk jaar) een activiteit organiseren voor een goed doel. Maar ook naar bedrijven of andere instellingen die iets voor Happy Holiday willen en kunnen betekenen.

roparunlogo